Sunday, October 11, 2009

: : pewaris tahta aku : :

macam poyo je pewaris tahta aku konon..
cek porraaah.. akhirnya, segala teka-teki menjadi kenyataan,
aku mengalu-alukan kedatangan staf baru..
yang bakal mengantik tempat aku...
first of all, mula- mula tu aku takutla jugak..
memang aku yang nak bertukar...
of coz aku yang minta.. terfikir pulak,
aku kat tempat baru nanti..datang seram sejuk..
bile je kawan2 aku bagitau staf baru nak..
lagik rasa seram sejuk.... sempat lagi la...
aku tak nak tukar... bodoh jugak aku fikir...
sayang...sebab aku sayang tempat ni...
sebab tu rasa macam tu kot.... Align Centersekali aku kecian budak baru tu..
dapat ke dia dapat kat sini..
atau dia akan rasa macam mane aku rasa..
yang penting aku sayang....
tapi tak perla, demi semangat...
mungkin demi kebaikan kot...
dan nilah yang aku nak... insyallah.....
macam-macam ilmu yang aku turunkan..
hahaha, cian le kat adik yeaaa....
pengajaran untuk hari ni...cukup la sket-sket...
dah pukul lima 10 adik balik la dulu yea...
esok byk lagik aku akan tunjuk kat dia..
aku yang memahami nanti..
hope dia baik2 aje..

0 comments:

Love is...
© bukan puteri lindungan bulan.... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace - Blogger Styles